Riptide

I was scared of dentists and the dark
I was scared of pretty girls and starting conversations
Oh, all my friends are turning green
You’re the magician’s assistant in their dream

Oh, and they come unstuck

Lady, running down to the riptide
Taken away to the dark side
I wanna be your left hand man
I love you when you’re singing that song
And I got a lump in my throat
'Cause you're gonna sing the words wrong

There’s this movie that I think you’ll like
This guy decides to quit his job and heads to New York City
This cowboy’s running from himself
And she’s been living on the highest shelf

Oh, and they come unstuck

Lady, running down to the riptide
Taken away to the dark side
I wanna be your left hand man
I love you when you’re singing that song
And I got a lump in my throat
'Cause you're gonna sing the words wrong

I just wanna, I just wanna know
If you’re gonna, if you’re gonna stay
I just gotta, I just gotta know
I can’t have it, I can’t have it any other way
I swear she’s destined for the screen
Closest thing to Michelle Pfeiffer that you’ve ever seen, oh

Lady, running down to the riptide
Taken away to the dark side
I wanna be your left hand man
I love you when you’re singing that song
And I got a lump in my throat
'Cause you're gonna sing the words wrong

Oh lady, running down to the riptide
Taken away to the dark side
I wanna be your left hand man
I love you when you’re singing that song
And I got a lump in my throat
'Cause you're gonna sing the words wrong

Oh lady, running down to the riptide
Taken away to the dark side
I wanna be your left hand man
I love you when you’re singing that song
And I got a lump in my throat
'Cause you're gonna sing the words wrong
And I got a lump in my throat
'Cause you're gonna sing the words wrong

It’s just, that—what a song doe. 

Day 8: Had a great time with my friends over dinner. It’s great catching up, I regret all the bonding moments I missed with them. I’m pretty happy with how this day went. Thanks for the day guys! I love you. Mua 💋

Day 7: I had my Tap Dance practice today and by far it was the most productive one me and my group have had ever since we started practicing for the finals. We’re almost done with the dance, about 5 seconds left before we completely finish it. All that’s left now is to master everything on Wednesday so that we can videotape it and pass it to Ma’am. Thank you Lord for a day well-spent! 👍

Days 5 and 6: basically sums up the past 2 days: spent it bonding with my family away from home! Yuppers, had a great, great bonding sesh (much needed btw) and I’m glad I chose the dorms when I did! I love these guys to bits ❤️

Day 4: Had the Adelante: InTACt Culmination Night just now! Was great to have that “OrSem” feel again with the blockers I’ve grown distant from for the past months. Love you, block C3!

Day 4: Had the Adelante: InTACt Culmination Night just now! Was great to have that “OrSem” feel again with the blockers I’ve grown distant from for the past months. Love you, block C3!

Day 3: Spent an hour and a half with this lil’ cutie. She doesn’t know I like her, of course. And I’m fine with being friends. I quite like our relationship now, tbh. I’m not a masochist or anything, I’m just happy with the progress (or stagnation) with our relationship. It’s making me happy. Don’t get me wrong, I like to imagine us being something more—holding hands, going out, kissing—but right now I’m okay with this. Thanks for the hour and a half. It really meant a lot to me, even if it didn’t to you. And just remember, if you think no one admires you, someone does. Okay? Ü

Day 2: Learned a lot of things today. Mostly bad, but it’s okay I guess. INTAC helped me get through the day because only on our last ever session did I actually have fun. Thank you for the truth, Lord 🙏

Day 1: We’ve been fighting for a while, and I honestly didn’t think we could still fix it. But last night I realized that if I wanted the outcome to be different I should take the initiative. And so I did. I sneaked out of the dorm and followed my gut instinct. I bought flowers and hoped to God you were where I thought you were. Thank you Lord that everything worked out just how I wanted it to 🙏. We took this picture around 12:30 last night and though you may never see this, I just wanted you to know that every moment spent with you is worth it 👍

  • spanish and italian: So THESE words are feminine and THESE words are masculine, and you ALWAYS put an adjective AFTER the noun.
  • french: haha i dont fuckin know man just do whatever
  • german: LET'S ADD A NEUTRAL NOUN HAHA
  • english: *shooting up in the bathroom*
  • gaelic: the pronounciation changes depending on the gender and what letter the word starts and ends with and hahah i dont even know good fucking luck
  • polish: here have all of these consonants have fun
  • japanese: subject article noun article verb. too bad there's three fucking alphabets lmao hope your first language isn't western
  • welsh: sneeze, and chances are you've got it right. idfk
  • chinese: here's a picture. draw it. it means something. it can be pronounced three different ways. these twenty other pictures are pronounced the same but have very different meanings. godspeed.
  • arabic: so here's this one word. it actually translates to three words. also pronouns don't really exist. the gender is all in the verb. have fun!
  • latin: here memorize 500 charts and then you still dont know what the fuck is happening
  • dutch: so, this verb... do you have to use a 'd' at the end? or a 't'? or do you spell it with 'dt'? YOU WILL NEVER KNOWWWW
  • sign language: If you move this sign by a tenth of an inch, you'll be signing "penis"